Fontaliza @ Underground


26.12.15

Виступи Фонталізи це завжди багато драйву та емоцій! Так було і цього разу на їхньому завершальному сольному концерті в турі. Ми дуже довго чекали на це, Паша нам обіцяв сольнік в Львові, але це було так давно, що ми вже й не вірили! Про дату заходу я дізналась тільки на останньому концерті Синоптика, тому не була зразу впевнена що зможу піти. Але так вже сталось що я не могла не піти. Всі інші справи просто стають другорядними коли діло стосується Фонталізи! Якби я жаліла якби я це пропустила, можу собі уявити.

Перший раз я дізналась про Фонталізу на фестивалі Live In Lviv, це було ще те відкриття, потім я через них пішла на Разомфест, а потім взагалі на Республіку поїхала заради них, без перебільшень. І от вони нарешті тут і ми теж тут, відклали всі справи й прийшли на концерт. Як ми спішили, як боялись запізнитися, а потім ще 2 години чекали на початок. Стандартна ситуація, я розумію що розпочинати концерти вчасно це моветон, але ну що це таке - дві години, не треба так. Хоча чекали більше ніж півроку, ще дві годинки почекати зможем.

Подобається мені ця домашня атмосфера Андергранду, відчуваєш себе набагато ближче до музикантів ніж десь. Паша: "Так сталось що в нас поки тільки один кліп, але через це всі думають що ми співаєм якусь попсу. Але ми для того виступаємо щоб переконати вас в тому що це не так." А ще: "Тут декому на поїзд треба, тому постараємось не дуже довго." і "В нас сьогодні вечір пісень на замовлення". В кінці всі зразу почали просити ще одну пісню, але було аж дві, а наприкінці був ковер на The Doors – Break On Through, за що їм окреме спасибі.

Все було дуже і дуже круто, так як я люблю, коли можна забути про все і просто насолоджуватися музикою і моментом, останнім в цьому році концертом. Але в наступному році будуть ще і я дуже надіюся що на якомусь з них буде Фонталіза!

This entry was posted on and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...