Razomfest 2015 Day 2


02/05/2015

Тут повинно бути написано щось адекватне про другий день фестивалю, але це не до мене, напевно. Бо якщо хтось каже, що після концертів має відсипатися два дні, то я взагалі не могла спати. Просто мені це все дає стільки енергії, думок, ідей і емоцій що стає не до сну! Шкода тільки що витратити цей запал довелось на написання курсової, а може й добре, все таки здала на 5, нарешті! Тому, поки в мене не почались екзамени, треба було б написати сюди щось.

Спочатку про місце де відбувався фестиваль: Кіно, івент-холл, Старий Міленіум, просто Міленіум-як його тільки не називають. Суть в тому, що раніше це був клуб Міленіум, де мені навіть довелось побувати декілька разів на дискотеках, в тому числі на конкурсі СтудМіс Львова, де брала участь мої хороша подруга. Але такий формат заходів, як зараз, мені подобається набагато більше. В Львові не хватало подібного закладу, ну і мені просто подобається що я живу дуже близько. Так що я відчуваю себе там майже як вдома.

Програма другого дня фестивалю починалась в 12 годині ранку поетичними читаннями і розповідями про мандрівки. Добре, я знаю що я казала, що на цей раз прийду вчасно, але вийшло як завжди і першу частину я пропустила. Але нічого не стається просто так і якби я тоді прийшла в якийсь інший час, то можливо б так і не познайомилась з двома дуже класними дівчатами, а саме це Оля і Настя, які стояли в кінці черги, як раз коли я підійшла. Оля знімає дуже цікаві відео,  Настя також дуже класна і позитивна людина. Після таких випадків починаєш вірити в долю, бо мені важко уявити кращу компанію на той день, от що означає бути з людьми на одній хвилі. І де ви тільки були раніше? В нас таким чином сформувався міні фан-клуб Фонталізи, бо це була основна причина через яку ми всі троє прийшли в той день на фестиваль.

Але спочатку на нас чекали читання від Іздрика: «Привіт всім, хто прийшов зробити вигляд, ніби хоче послухати мої вірші».  Потім виступали Колір: «Ми не кавер-бенд!», такі милі дівчата. Солістка мені трохи нагадує Хейлі Вільямс: і по вигляду, і голосом. Далі запалювали MilkIt, градус в залі помітно виріс, під їхні пісні важко просто стояти на місці. Наступним виступав гурт Гапочка, під який мені почало здаватись ніби я знов на дискотеці в старому Міленіумі. В загальному,  в них дуже цікавий стиль, дуже сміливо як для України: інді-поп з елементами електро.

Ну і нарешті, на сцену вийшли Fontaliza: крики, визги, прискорений пульс. Без перебільшень, це був найбільш вражаючий  виступ за ці два дні! Я навіть не знаю що тут ще добавити, обов’язково подивіться відео. Їх просто неможливо не любити. Як на мене, вони поєднують в собі всі ті риси, які повинні бути в ідеальному гурті: від текстів до індивідуальності, навіть не знаю як ще їх похвалити) Пізніше в нас навіть була можливість сфотографуватись з учасниками групи і взяти автографи, а я навіть вмудрилась сказати Паші пару слів, за що мені потім ще декілька днів було трохи стидно (але не дуже, бо він пообіцяв нам сольний концерт в Львові, ми чекаємо!))).

Brunettes Shoot Blondes, чи є ще люди які б не чули про них? Ну кліп всі точно бачили! Дуже класні, одна з тих груп, про кого спочатку не віриш що вони дійсно з України. Трохи нагадують мені The Kooks.


Перший хедлайнер цього вечора Vivienne Mort - дуже зворушлива, приємна і щира музика. Особливо запам’ятався момент коли всі піднімали руки під «Сліди Маленьких Рук».  

Останніми виступали гості з Білорусії - група Akute. На них в мене відкрилось друге дихання і я була готова продовжувати стрибати ще хоч всю ніч, хто б подумав що в Білорусії є така класна музика! Точно не я, але Akute зруйнували для мене цей стереотип.

А потім я ще до 2 ночі сиділа в пабі від Кіно, бо згадала що в мене вдома немає інтернету і не буде цілий день, а хотілося викласти хоча б щось. Під враженнями від дня, я взагалі не помітила як пройшла дорогу до дому. 

Організаторам Razomfest вдалось об’єднати не лише дуже класну музику, але й дуже крутих людей, за це їм і дякую! Фестиваль тривав два дні, мій хороший настрій тримається до цього часу. Я відкрила для себе нову музику, почула цікаву інформацію і зустріла неймовірних людей. І я хочу ще! 

This entry was posted on and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...