Sinoptik @ Underground


28 грудня в клубі "Underground" відбувся сольний концерт групи "Sinoptik". Це вже другий раз коли вони тут виступають, перший раз був на фестивалі "Lviv Indie Evening"  і це вже третій раз я на їхньому виступі. Програма складалася в основному з пісень з англомовного альбому "16/58", але були деякі старі пісні і декілька нових. 

Концерт був просто супер. Як я це знаю? Бо вже третій день наспівую про себе «White Cats», а в голові в мене риф з пісні грає на повторі. Взагалі, мені в той день не дуже хотілось виходити з дому - було холодно і мені дуже треба було дописати мою курсову, але я не могла таке пропустити. А там, декілька перших акордів і вже не згадуєш ні про що з того що тебе до цього тривожило, а просто насолоджуєшся музикою. 

А ще розумієш що концерт супер - це коли він тривав більше години, а в тебе враження що пройшло хвилин з 15. Ще одна з ознак це хороший звук, від цього дуже багато залежить: те як чути інструменти, чи можна розібрати що співають і як це все поєднується. Мені взагалі "Sinoptik" вживу подобається навіть більше ніж в записі. Можете подивитись відео з виступу і ви зрозумієте що я маю на увазі!


This entry was posted on and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...