New Year Resolution 2015


Минулого року я робила такий пост, про досягненні і цілі на цей рік, зараз, коли я його переглядаю, я з радістю усвідомлюю що мені вдалося реалізувати багато задуманого і навіть більше. Хоча не всі питання зі списку мені подобаються, але мені подобається перечитувати відповіді і дивитись як все змінюється з часом, тому відповім на них знову.


І так, список з 30 питань, на які потрібно відповісти собі перед новим роком:

1. Найкращий момент року - це...
Як би це не звучало, але цей момент в мене був коли я здала вступні і зрозуміла що я тепер на стипендії. Хоча в цьому році було так багато дійсно неймовірних моментів!
2. Що мене надихало в цьому році?
Музика.
3. Головна новина року.
В Києві буде концерт The Neighbourhood а в The Last Shadow Puppets виходить новий альбом.
4. Гімн року
На початку року Foster the People – Life On the Nickel, на середині Alt-J – Dissolve Me і на кінець The Neighbourhood – Prey.
5. Найважливіші люди в моєму житті.
Сім'я і друзі!
6. Що мені далось важче всього?
Переїзд на нове місце.
7. Якого кольору був цей рік.
Бордового.
8. Яку подію цього року  мені хотілося б запам'ятати назавжди?
День, коли я брала інтерв’ю в групи SINOPTIK.
9. Найчастіше вживане слово року.
Аналіз мого блогу показав, що найчастіше в мене повторюється: і, що, це було. 
10. Моя найбезглуздіша покупка року.
Всяке китайське барахло. 


11. Мабуть, не варто було експериментувати з...
Немає такого, з чим не варто було б експериментувати.
12. Цей рік був прекрасним, бо...
Він приніс дуже багато нових вражень і ситуацій, непередбачуваних подій,  прекрасних моментів і чудових людей! Цей рік дав мені усвідомлення багатьох моментів, які я раніше не розуміла, відчуваю ніби дуже виросла за цей рік.
13. Яку внутрішню проблему мені вдалось вирішити?
Насправді так багато всього вдалось не те щоб вирішити, але зрозуміти і постаратись змінити. Але це важче, ніж хотілося б. 
14. Кого я обнімаю по ночах?
Одіялко.
15. На чиєму весіллі я гуляла?
Цей рік пройшов без весіль.
16. Яка середня зарплата була в мене в цьому році?
Моя стипендія.
17. Чи була в мене розмова, яка все перевернула в мене в голові?
Так, але це був внутрішній діалог.
18. Яке нове діло я почала цього року?
Вчитися грати на гітарі. Почала я літом і в мене вже досить добре виходить.
19. Якби я могла стати супергероєм на один день, що б я зробила?
Буквально тільки що дивилася фільм «Можу Все», як раз на цю тему. І тепер думаю що не хотіла б мати ніяких суперздібностей, але в житті є багато реальних речей, які деякі люди роблять з такою легкістю, що це можна прирівняти до надздібностей. 
20. Про що я мрію?
Про те щоб моя курсова сама себе написала. 


21. Що я вважаю своїми головними досягненнями року?
Поступлення на стипендію, акредитація на Wiz-ArtLviv Acoustic Fest і на концерт Фонталізи, публікація в журналі BAR, те що я нарешті почала вчитись грати на гітарі і записалась на курси італійської.
22. Цей рік до сьогоднішнього дня однією фразою.
Непередбачуваний.
23. Останнє відправлене мною повідомлення:
"Не треба".
24. Цитата, яка підходить до цього року:
"Дивовижно, як легко відмовитися від того, з чим вчора, здавалось, неможливо розлучитись." Еріх Марія Ремарк
25. Я виповнила все що запланувала на цей рік?
Виповнила те, чого навіть не планувала, а те що планувала не до кінця.
26. Скільки нових друзів я завела в цьому році?
Досить багато, порівняно з попереднім. Привіт вам, якщо ми з вами познайомились в цьому році!
27. Кому я допомогла в цьому році?
Як приємно усвідомлювати, що такі люди насправді є. Але мені також багато хто допоміг цього року, дякую їм безмежно.
28. Де я побувала в цьому році?
ІталіяМілан, Швеція – Стокгольм, ну і Україна – Кам’янець-Подільсьий
29. Які справи я відкладаю на наступний рік?
Курсову.
30. Чого я хочу добитись в новому році?
Робити те що подобається і не шкодувати про зроблене.


This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...