Wiz-Art Press Conference & Opening


21/05/15

В Четвер, 21 травня проходило відкриття 8 фестивалю короткометражних фільмів Wiz-Art, на яке в мене була акредитація, дуже дякую організаторам, тому в мене була змога також попасти і на прес-конференцію. З самого ранку, я зібралась і побігла в центр до міської ради шукати малу сесійну залу, це виявилось трохи важче ніж я думала, але я справилась. На прес-конференції організатори, спонсори і члени журі розповідали про фестиваль і про важливість проведення подібних заходів в Україні. Також всім роздали каталоги з описом фільмів, такий отримував кожен, хто купував квиток і це дуже якісна поліграфія з крутим дизайном-я просто в захваті. В кінці показували тизер фестивалю, який я дивилась два рази до цього і від якого в мене кожного разу мурашки, настільки гарно в ньому поєднана музика і кадри з фільмів, дуже тонка робота.



Ввечері, на 19:00 в Кінопалаці починалось офіційне відкриття, поки я на нього зібралась почалась гроза, типова травнева погода, тим більше для Львова, але я зовсім не жаліюсь, мені дуже подобається як місто виглядає під час дощу, це дуже надихає! В мене було достатньо часу і потреби спішити не було, тому по дорозі я зняла невелике відео про грозу - заспокійливий ефект гарантований.



На початку виступав виконавець Sasha Boole. Мені дуже сподобалось, хоча я й не фанат такого стилю музики, але в поєднанні з космічним візуальним шоу це було просто заворожуюче! Пізніше був перегляд короткометражних фільмів, бо це і є те заради чого це все відбувалось. Перший фільм називався "Дрова" і хоча він був виконаний в стилі анімації, він зовсім не був для дітей - дуже глибокий зміст і відчуття пустоти на останок, наступним був шведський фільм "Дзвоник", події якого відбуваються ніби в Україні і це просто неймовірно на скільки схожими можуть виявитись абсолютно різні місця. Ще один анімаційний фільм "Єдине Життя" - коротко, весело і з сенсом, просто супер. Події фільму "Вірність" відбуваються в Стамбулі, але проблеми підняті стрічкою будуть актуальні і для України. "Темрява, Крістл" - одне питання після перегляду, яке виникло в більшої половини присутніх:"Що це було?", от і я не знаю. Наступний фільм, також виконаний в анімаційному стилі, "Симфонія № 42" - дуже захоплююче, цікаво і сюрреалістично. "Безіменні" - фільм про протистояння і дружбу, життя і смерть, події відбуваються в 1918 році, а таке враженя ніби зараз. І останній - "Світ Завтра", простий за стилем, але не за змістом. Фільм, який розповідає про майбутнє, про любов і навіть про сенс життя, він ще надовго залишиться в мене в голові, це правда може взірвати мозок. От за що мені подобається ця подія, бо хоч я і дивлюсь vimeo цілими днями, але деякі речі я б сама ніколи не вибрала для перегляду, це розширює свідомість, надихає і вражає!


This entry was posted on and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...