Lviv Tattoo Fest 2014




10/10/2014

Минулого року я вперше побувала на Lviv Tattoo Fest і тепер для мене це одна з найочікуваніших подій осені. Цього року мені вдалось вмовити Іру піти зі мною, бо ми мали піти разом ще в минулому році, але в неї не вийшло. Тому в п'ятницю зранку, після лабораторної з логістики, яку ну ніяк не можна пропускати, ми відправились до місця проведення цієї довгоочікуваної події - Палацу мистецтв на Коперніка. Ми купили квитки на один день, хоча я з радістю пішла б на всі три! На фестивалі можна подивитись як роблять татуювання, зробити собі, а в кінці дня на головній сцені показують результати конкурсуна найкраще татуювання в різних жанрах, мені найбільше сподобалось татуювання в вигляді серця, яке складалось з музичних інструментів, дуже круто. Основною фішкою фестивалю також є розіграш тату на шару і хоч нам не пощастило на цей раз, але декому вдалось виграти сертифікат на безкоштовне тату. Ніколи не забуду як я йшла пішки з центру в такому прикиді, а в вечері перший раз їхала через центр на велосипеді з температурою, і все для того аби не пропустити фінальний розіграш і демонстрацію робіт, от так.

В загальному, цей фестиваль є по-справжньому унікальною подією серед всіх львівських культурних заходів, за що хочеться подякувати його організаторам і спонсорам. Надіюсь в наступному році в мене вийде на нього піти знову, бо  навіть погода кожного року в дні фестивалю просто чудова, що явно сприяє виключно позитивним спогадам про цей час.  


This entry was posted on and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...