Lviv Tatto Fest 2013





11.10.13

Одного разу я потрапила на сайт, де говорилось про те, що в Львові проходить фестиваль татуювань, на той момент він вже давно минув, але я твердо вирішила, що мушу потрапити на наступний. Після активного відпочинку в Італії, життя в Львові здається трохи не таким яскравим, якщо нічого не міняти самостійно, бо тут кожен день відбувається щось цікаве, якщо взнавати про події і культивувати в собі бажання на них йти, то можна дуже круто проводити час. Я часто переглядаю сайт www.ot-ot.lviv.ua і коли побачила оголошення про фестиваль, не задумувалась ні на секунду, я точно знала що піду, ще більше мотивації додавав розіграш безкоштовного татуювання! Зі мною мали піти дівчата, але якось так сталось що вони не змогли, тому в 11:00 я в компанії з фотоапаратом відправилась на фестиваль. 

Відбувалось все в Львівському палаці мистецтв на вулиці Коперника, коли я підійшла, там вже було багато людей, я купила собі квиток на один день (можна було купити на два і на всі три дні), мені причепили браслет і я зайшла всередину де і відбувалась сама подія. Перший раз в житті спостерігала за тим як роблять тату, дуже цікаво, завжди хотіла зробити, або навчитись робити, тому мій захват просто не описати, дуже надихає! В той час я як раз знімала рекламу на конкурс в універі, тому в проміжках між розіграшами я гуляла по центрі і робила відео.

Ввечері відбувався фестиваль "Тетраматика" в Пороховій вежі, вхід був безкоштовний, тому ми вирішили сходити і подивитись, нічого не зрозуміли і подумали що ще встигаємо на фестиваль Польського кіно, але фільм який тоді йшов нас не зацікавив і ми вернулись на фестиваль татуювань аби подивитись результати всіх робіт які майстри робили на конкурс протягом дня і випробувати удачу останній раз. На жаль, я так і не виграла сертифікат, дуже шкода, зате буде причина аби прийти наступного року і може цього разу на всі три дні. От такий насичений день вийшов, один з тих коли не можеш повірити що стільки всього могло статись!

This entry was posted on and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...