Kyiv & The NBHD


28 лютого я їздила в Київ на концерт The Neighbourhood. Дуже класний день видався, тому в мене вже є відповідь на запитання перед новим роком «Яку подію цього року  мені хотілося б запам'ятати назавжди?», бо його дійсно буде дуже важко переплюнути.

Починалось все не дуже весело, я чогось дуже переживала від того що мені треба буде їхати самій на поїзді, хоча це було дуже тупо, бо я вже їздила сама сто разів і не тільки поїздом, і не тільки в Україні. І хоч я й дуже замерзла поки доїхала, але це вже не має значення.

Коли я вийшла з вокзалу зразу стало ясно що я в Києві. На горизонті виднілись висотки і якийсь завод. Першим моїм інстинктом було сісти на тролейбус, який як раз під’їхав, але потім я згадала, що насправді не знаю куди він їде. Тому я повернула наліво в сторону макдаку, де я випила каву, бо спала я дуже погано в тому поїзді, зігрілась, подивилась дорогу і вже треба було йти, бо була десь 12 година, а мені ще треба було встигнути сходити в Пінчук Арт Центр перед тим як зустрітися з Анею.


Я почала свій шлях досить невпевнено, але йти треба було хоть кудись. Але чим далі я йшла, тим більше впевненості в мене появлялось. Вийшло сонечко і було досить тепло, я довго йшла по вулиці Вокзальній вздовж гарних будинків, а потім повернула на Жилянську, далі я пішла вверх до парку. Взагалі, на карті виглядало ніби йти не так багато, але виявилось, що весь парк біля університету йде під гірку і це було не просто. Зате, я нарешті побачила університет імені Тараса Шевченка, той такий червоний. Перед ним теж був парк, де я встигла пофоткатись, майже полежати на класних лавках, подивитися на якихось сектантів, наробити фоток і випити імбирного чаю в кафе на куті. Настрій в мене піднімався.  


Всередині галереї на першому поверсі мене чекала стійка реєстрації, невеликий магазинчик з дуже крутими книгами і блокнотами (а-а-а, молескін за 500 грн) і якась виставка. Переважна більшість експозицій в той день складалась з відео: в одній кімнаті були екрани з людьми, які щось говорили, але мені не було коли це слухати, в інших показували відео через проектор, ще в іншій кімнаті показували ще якесь відео, теж з якимись людьми, які щось там розказували. Мені найбільше сподобались картини з дроту і кафе на останньому поверсі, а ну і туалети з крутим кольоровим освітленням. Вийшла я переповнена натхненням і з впевненістю, що якби жила в Києві то часто сюди б заходила. Там правда класно – є кімнати де можна полежати в кріслах-мішках, куча цікавих штук, як та книжка з якимись рандомними цитатами/поезією, на одній зі сторінок якої було надруковно текст пісні Smells Like Teen Spirit групи Nirvana. 


Далі я пішла вверх по Хрещатику до майдану Незалежності, де ми і мали зустрітися з Анею. Я вже майже дійшла до Майдану, коли зателефонувала Аня і сказала що вона вже на місці, виявилось що ми трохи розминулись, але потім швидко знайшлись. Ми зробили декілька фото на фоні Майдану, піднялись на оглядовий майданчик і вирішили що було б не погано поїсти. 


Ми йшли в сторону клубу і зайшли в якусь піцерію, де замовили піцу, але вирішили що в нас нема часу її їсти і краще раніше зайняти чергу на концерт. В результаті їли ми по дорозі туди – цікавий досвід, а потім ще поки стояли в черзі, а це десь так 2 години, бо хоч ми й прийшли на 1,5 раніше, але запуск затримали ще на півгодини. Ми встигли там і поспівати, дякую людям які включали біля нас музику в машині, і потанцювати, дякую морозу, і відео подивитись, дякуючи мені.


Народу збиралось все більше, напруження росло, все-таки зима і все-таки один з найбажаніших виступів року! Десь о пів на сьому всіх нарешті запустили. Ми зайняли не найгірші місця, приблизно посередині залу. На розігріві були Brunettes Shoot Blondes, яких я вже бачила до цього на Razomfest і які дуже класно відіграли. 


Після невеликої перерви все світло погасло і залунали перші акорди Ferrari. Це був той момент, коли про все забуваєш. Сотні рук з телефонами піднялись вгору бажаючи зазняти момент виходу групи на сцену. Тишина. «What’s up? We are The Neighbourhood». Взрив! Дівчата в перших рядах перейшли на ультразвук. І все стало якимось сюрреальним. Думки в голові приблизно такі: «Це правда вони? Я правда тут? Це реальність? Is this a real life? I think I’m not gonna make it.»

Катарсис, ейфорія, екзальтація. Вся сцена була заповнена димом настільки сильно, що їх не було нормально видно пісні дві. А взагалі, от весь сетлист з концерту: Ferrari (Intro), Greetings From Califournia, Prey, Jealou$y, Baby Came Home, Female Robbery, Wires, Daddy Issues, Wiped Out!, Afraid, Baby Came Home 2, Cry Baby, W.D.Y.W.F.M.?, Let It Go, Warm, Sweater Weather, R.I.P. 2 My Youth. Перед концертом поширювали подібний сетлист, але в ньому не було Jealou$y, а я її дуже люблю, тому її виконання було приємним сюрпризом. Якщо опустити давку в перших рядах, яка є присутня на всіх концертах, бо це просто ціна яку приходиться платити, якщо хочеш стояти близько, то все було просто супер!


Всі побоювання на рахунок їхніх живих виступів не підтвердилися. Я читала декілька негативних відгуків спочатку з концерту в Лондоні, а потім, з зовсім недавнього в Санкт-Петербурзі, ну і плюс деякі відео з виступів в стилі «I can't wait till this performance is over, and I just wanna cry». Джессі викладався на кожній пісні, виконання пісень було на висоті, так само як і танці. 


Взаємодія з публікою, енергія, віддача-все як має бути. Декілька з найкрутіших моментів: коли на сцену передали малюнок на пісні Cry Baby, показувати певні жести на Afraid, коли ввімкнули диско-кулю на Wiped Out! і коли всі хором співали під Sweater Weather. Окрему увагу заслуговує прикид їхнього соліста, а саме футболка «Я люблю Київ», непонятні штани з принтом зебри, леопардова шапка, яка вже стала культовою і окуляри а-ля Курт.


Після концерту в натовп викидали багато речей, але ми так нічого і не зловили, але було якось все-одно. Треба було вибиратись на вулицю, викликати таксі і встигнути на потяг, який в нас був в 10:40. На поїзд ми так і не встигли. Я повернула свій квиток, за який мені віддали тільки 10% його вартості і ми купили квитки на єдиний плацкарт, який був аж в 4:35. Мій телефон був майже на нулі, але я ще зайшла вк запитати людей чи вони чекають під клубом на автографи і що там взагалі відбувається, на що мені відповіли, що група вже поїхала помахавши фанатам ручкою. 

This entry was posted on and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...