O.Torvald @ KINO Event-Hall


18.12.15

Був жаркий зимовий день, знов Кіно Хол, але цього разу сольний концерт O.Torvald. Якщо ви перейшли по посиланню на цей запис, то я думаю вам не потрібно розповідати що це за гурт, бо я була здивована що є ще люди які не знають хто це. Ажіотаж був величезний, з рекламою добре постаратися і я купила квиток достатньо давно щоб рівень очікування перед концертом зріс до крайньої межі, тому ці 2 години перед початком були просто вічністю! Але на скільки це все себе виправдало! Чесно скажу що я не сподівалась на настільки крутий вечір, тобто, було ясно що буде круто, бо це ж O.Torvald, інакше не могло бути, особливо після відгуків з київських концертів, але щоб аж так! І я зовсім не перебільшую, швидше применшую. 

Перше що можна було помітити це два екрани, яких раніше не було, на яких весь час крутили стилізовану візуалізацію, освітлення було таке що концерт можна було дивитись з заплющеними очима, ну і крім цього: конфетті, димові і файер машини, величезні надувні кулі і човен-зірка київського концерту, за який всі дуже переживали чи він взагалі буде і через який Галич потрапив в лікарню, а потім всі переживали вже за нього #женяживи 

Шоу було на рівні, різниця з іншими концертами колосальна, хлопці насправді дуже круто відпрацювали, бо в це було помітно вкладено багато роботи і ми однозначно оцінили! Рівень неймовірний! Смішно було коли концерт ще навіть не розпочався а в нас вже було таке враження ніби це кінець, а потім в мене після кожної пісні було таке враження. Концерт тривав 2 години і плюс пісня на біс, але моєї улюбленої «Мовчи» взагалі не було, аж дивно. Проте, мені дуже сподобались електронні версії пісень вкінці!

Що робить виступи O.Torvald настільки крутими це постійна взаємодія з публікою, на кожний трек вони щось вигадували, всі весь час піднімали руки, плескали, махали, присідали і стрибали, якщо достатньо часто ходити на такі концерти про спортзал можна забути! Тут вас і в натовп заставляти стрибати, і човен тримати, і за плакат побитись, і водою полиють! Клас! Це те яким має бути справжній концерт, терпіти не можу коли всі стоять на концерті як прибиті, як це було на...не буду казати де, але на O.Torvald завжди всі відриваються, за це їх і любим! І з нетерпінням чекаєм на новий концерт!

This entry was posted on and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...