Farewell 2015, Hello 2016


Рік наближається до кінця, а це означає що прийшов час запитати себе чи це дійсно те життя яким ми хочемо жити, як співають в прикріпленій пісні Foster The People. Тому цей пост буде своєрідним підсумком року, бо якось так сталось що в мене більше трьох останніх записів були про концерти. Я не спеціально, просто за останній час це було найцікавіше зі всього що відбувалось. 

Зараз я сиджу їм яблуко і читаю пости людей про підсумки року. Всі пишуть про те що в них був або чудовий, або поганий/важкий рік, про те що нема снігу, як і новорічного настрою. Для мене цей рік був дуже…неочікуваним, через те що весь час відбувалися речі, які я ніяк не могла передбачити, але на щастя лише в позитивному сенсі. Цей рік був однозначно хорошим, навіть в деякій мірі кращим за попередній. Снігу я не хочу, мене повністю влаштовує така сонячна погода як зараз, я навіть не прости щоб було ще тепліше. А що стосується новорічного настрою, то в мене він складається з різдвяних влогів на ютубі і єдиної новорічної прикраси, яка є в мене вдома - різдвяної гірлянди, яка висить в мене в кімнаті круглий рік. Що взагалі таке цей новорічний настрій і для чого про нього стільки говорити? Я взагалі не хочу нічого святкувати. В мене зі святкуваннями нового року якось взагалі не складається. Але це зовсім не означає що в мене зараз поганий настрій. Радості від зданої сесії вистачить ще на декілька днів, плюс в мене є шоколадка. 

Треба, напевно, піти подивитися якісь новорічні фільми і нарешті створити собі той самий новорічний настрій, який всі так хочуть мати. А поки вітаю всіх з прийдешнім Новим Роком і бажаю вам круто його відсвяткувати!

This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...