What is going on?


24.11.2015

Привіт всім! Як ваші справи? Я надіюсь що в вас все добре. В мене все класно, я слухаю Parks, Squares and Alleys, за вікном сонячний осінній ранок і це все що потрібно для хорошого початку дня.  Взагалі, мені вже пора збиратися в універ, але всі мої речі в коробках і я навіть не знаю де шукати свої чорні джинси. Крім цього, в мене не було інтернету останні 3 дні і це просто чудо що мені його взагалі підключили. Переїзд це поки найважче зі всього що я робила в своєму житті, без жартів, це дуже хороший метод протестувати свою силу, витримку і стресостійкість, особливо якщо переїжджаєш включно зі всіма меблями і технікою. Але після цього все решту здається таким незначним і простим, тому позитивні наслідки теж є. В мене зараз все перевернулось догори дном, останнім часом все стрімко змінюється і дуже важко помічати не тільки негативні моменти цього процесу, я намагаюсь, правда. 

Але, в загальному, якщо перестати себе жаліти, то все чудово. Я думаю весь цей негатив від нависнувшої наді мною курсовою, яку я маю написати за наступні 4 дні, а потім буде все добре, ну коли сесію здам, от як тільки - так зразу.  А зараз мені вже пора збиратися, бо мені тепер до універу в два рази довше добиратися, це невесело, але й несмертельно, а ще я нічого не вивчила, але це стабільно. Сьогодні маю одну цікаву співбесіду, побачимо чи буде з того щось. Скоро має бути дрес кросінг паті, це класно, а перед тим фестиваль студентських короткометражок, думаю сходити. Далі буде.

This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...