Wiz-Art & Epolets




Це було вже трохи давно, але події цих днів я ще довго не забуду. Спочатку про третій день фестивалю, хоча я встигнула лише на програму міжнародного конкурсу, я була в захваті від того що побачила!

Фільм «Мистецтво» – суперечливо, але з гумором  і абсолютно незрозумілим закінченням, «Той день місяця» – фільм який розповідає про двох подруг і один день з їхнього життя в таїландській школі, «Буревісники» – я навіть не знаю як це описати і що це взагалі було, незрозуміла атмосферна історія про брата і сестру, які полюють на жайворонків в полі. «Тебе кохаю» – історія про любов, якій не судилось бути, все за Шекспіром, тільки в Криму. «Мондіаль» – фільм в стилі відеоблогу, діалоги на фоні палестинського міста Рамалла, десь на узбережжі Йордану, «Хащі Сатани» – історія про сім’ю і речі які вони роблять, переважно дивні, здається.

Фокус на Україну і третю конкурсну програму я пропустила заради виступу Еполетс, хоча спочатку вагалась, це вже третій раз я на їхньому концерті, так що я вже знаю майже всі тексти. Концерт відбувався в клубі Пікассо, де я раніше ніколи не була і це стало вирішальним фактором. А взагалі-мені дуже сподобалось, хоча я на це не розраховувала, але концерт був дійсно дуже класним. Все було як треба – приміщення, звук, драйв, фанати відривались, ну я так точно! Це стало дуже приємним завершенням вечора, тепер буду чекати щоб знову побачити десь виступ Еполетс, вони вживу краще ніж в записі.

На наступний день було закриття фестивалю і показ фільмів переможців, майже всі фільми, які отримали нагороди я вже бачила до того, а саме:
«Мистецтво» - нагорода за найкращий сценарій, «Той день місяця»- приз глядацьких симпатій міжнародного конкурсу , «Буревісники» - найкраща режисура , «Хащі Сатани» - гран-прі, крім того «Давай не сьогодні» - приз глядацьких симпатій національного конкурсу, «Крамниця співочих пташок» -особлива відзнака, «Віддалік» - найкращий український фільм і «Корабельна аварія» - найкраща операторська робота.

Фестиваль став для мене центром всесвіту на ці чотири дні, це була така подія в яку я ніяк не могла повірити що вона правда відбувалась і я дійсно на неї йду, а можливість потрапити на відкриття і всі покази це було взагалі щось фантастичне. Візарт дав мені стільки натхнення і матеріалу для роздумів, це місце зустрічі талановитих і цікавих людей і взагалі - це причина майбутнього! Дякую організаторам і учасникам за цей досвід, раджу всім обов’язково піти наступного року, я точно буду там!

This entry was posted on and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...