Lviv Night Cycling


9-10/05/15

З суботи на неділю, 9-10 травня вкотре проходило Нічне Катання по Львові, на яке я їздила вперше і тому хочу написати про свої враження.

Настав час покататись на велосипеді. Погоді була чудова, настрій відповідний, часу вагон. Правда виявилось, що в мене спущені колеса. Хто б подумав, що з велосипедом, який півроку простояв в кімнаті може щось трапитись – точно не я, а дарма. Мої пригоди почались коли мені не захотіли накачувати колеса на шиномонтажі, бо в них немає перехідника. Але справа в тому, що його ні в кого не має і його потрібно замовляти з Італії, звідки і був привезений мій велосипед. Добре що на допомогу мені прийшов тато і в 11 годині вечора ми на стоянці накачували мені колеса. Як раз в 11 вечора і починалось нічне катання, я думала що вже не встигну, але вирішила все-одно поїхати. В результаті, потім ще 20 хвилин чекала на початок, але це навіть добре, бо поки я доїхала до Оперного, то вже трохи стомилась – це перший раз з жовтня я сіла на велосипед. Пам’ятаю той останній раз коли я каталась, як вчора – я їхала через центр (так само перший раз) на розіграш тату від Фестивалю Татуювань в 10 вечора.

Маршрут катань починався від Оперного, як і завжди, далі ми попрямували до Макдональдса на Чорновола і звідти повернули до СКА, а потім вверх по підйому біля стадіону – от тут і почались мої проблеми. Цей підйом навіть пішки подолати не так то просто, а тим більше на велосипеді, ускладнює все той факт, що дорога там дуже крива і з ямами. На самому початку я чітко почула що в мене в велосипеді щось голосно кляцнуло, коли я переключила на нижчу передачу.  Далі я пробувала йти з велосипедом, але було таке відчуття ніби в мене заїло гальма на передньому колесі, прийшлось зупинитись і перевірити чи все в порядку, але так як я в цьому розбираюсь не більше ніж в космічних шатлах, це мені мало що дало.  Потім мені допомогли проїхати цей підйом, але пізніше я їхала через залізнодорожний переїзд на трохи завеликій швидкості і мені злетів ланцюг, я нахилилась подивитись чого в мене педалі прокручуються, наїхала на бордюр боком переднього колеса і дуже ефектно впала, фейл в прямому сенсі. От тут я і почала думати про знаки життя і для чого я взагалі тільки сюди приїхала, але настрій це мені зовсім не зіпсувало, напевно адреналін тому причина. Тепер я розумію чому багато хто пише, що потрібно обов’язково брати шоломи. Я вже думала, що робити далі: нести велосипед назад, вперед, чіпляти руками ланцюг, викликати тата на машині щоб забрав мене калічку разом з моїм велосипедом, від якого в процесі падіння відлетіла корзина разом з сумкою. Але нічого з цього робити не прийшлось, мені допомогли 2 хлопці і повністю мене спасли: вчепили корзину на стяжки і ланцюг поставили на місце, після чого ми останніми доїхали до старого Аеропорту, де і була перша зупинка і де рахували всіх, хто доїхав. В результаті, в той день приїхало 215 людей. Наступною зупинкою був Супермаркет Сільпо на  Науковій. Далі ми дуже довго катались десь в районі Сихова, для мене це як відкритий космос, особливо вночі, абсолютно не орієнтуюсь в тій місцевості. Але кататися там дуже класно, поки їхала в мене весь час в голові крутилось 2 пісні: David Bowie – Heroes і  College & Electric Youth - A Real Hero, ех.

Останнім пунктом був Парк Культури, де я думала все повинно було закінчитись, але все тільки починалось – до такої кількості сходів я точно не була готова. Ну і те, коли хлоці на велосипедах перестрибували через 10 людей, просто дуже і дуже вражаюче. Ну от, якось так багато написала, просто дуже багато вражень, але не менше і висновків з цього всього, а саме: 1) Для того аби велосипед добре їхав, його мало просто повитирати; 2) Без шолома я більше по Львові кататись не хочу, особливо вночі; 3) Треба купити батарейки для передньої фари і бокові світловідбивачі – з освітленням в Львові проблеми; 4) Коли катаєшся на велосипеді, треба бути готовим до всього – стяжки і викрутку возити з собою. 5) Теплий і зручний одяг, рюкзак і мінімум речей – наступний раз, тільки так. В загальному ми проїхали 26 кілометрів, карта маршруту як бонус.

Також, якщо ви ще не знаєте, на цих вихідних 16 –17 травня в Львові, а саме в Парку Культури буде проходити фестиваль "ВелоПарк", куди я збираюсь поїхати в веломайстерню, до наступного нічного катання треба переконатись, що все працює як треба. Але є набагато більше причин чому потрібно туди піти. З велосипедом чи без, немає різниці, в будь-якому випадку там буде весело!

P.S. Дякую Віці, яка організовує нічні катання і Богдану, без якого я б точно не доїхала до кінця. Не дочекаюсь наступного разу! 


This entry was posted on and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...