Advertising Contest 2015



30.10.2014

В університеті, на економічному є традиція кожного року проводити конкурс реклами. Він проходить 30 жовтня і в ньому можуть приймати участь студенти 2-5 курсів. Минулого року я брала участь в конкурсі, але було дійсно дуже багато якісних робіт і я тоді нічого не виграла. Але на цей раз ми з Зоряною об’єднали свої сили і вирішили зняти рекламу знов, та й обставини так склалися що ми просто мусили її зробити. Попереднього разу темою конкурсу була реклама туристичних послуг: «Молодь обирає Львів», а цього: Соціальна реклама.

Процес почався з пошуку ідеї, я тоді, мабуть, передивилась всю соціальну рекламу яку знайшла на ютубі і взагалі весь час думала тільки про те, на яку тему зробити наш ролик і мої варіанти варіювались від захисту навколишнього до якихось нереальних варіантів. Але сталось так що мені допоміг хороший друг, Сергій, який майже повністю придумав наш сценарій, хоча спочатку так само хотів знімати про собачок і в нього була дуже крута ідея на цей рахунок, але на фоні останніх подій ми просто мусили зробити щось на тему миру.

Наш задум був пов'язаний з дітьми і малюнками на тему війни, добре що ми мали можливість реалізувати це. Дякуючи Зоряниній мамі і нашій рідній 91 школі ми втілили задум в життя і результат ви можете побачити на відео. В загальному процес зйомки зайняв приблизно 50 хвилин, майже без підготовки і будь-яких репетицій, але вийшло навіть ліпше ніж я собі уявляла. Дуже сподобалось знімати на відео дітей, вони такі безпосередні і щирі, та й взагалі просто молодці, без них би нічого не вийшло.

Але коли весела і приємна частина закінчилась, нас чекав напружений процес пост обробки і монтажу. В загальному вийшло десь 5 різних варіантів, які весь час мінялись. Дуже пощастило з мелодією, яку ми знайшли за перших 5 хвилин в якійсь групі з безкоштовною музикою, чисте везіння. В результаті, після декількох днів перестановки кадрів, які ніяк не лягали на музику так як треба, я забила на все і за ніч змонтувала наш кінцевий варіант.

Я досі не можу повірити що ми виграли! Я цього дуже сильно хотіла і це правда було для мене важливо. Остається тільки подякувати Зоряні, Сергію, нашим акторам і універу!

This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...