Florence Day 2


17/07/2014

Перша думка яка промайнула в голові як тільки я проснулась: «Невже я сьогодні йду на арктік манкіз? Не може бути, я в це не повірю поки це дійсно не станеться». А наступне про що я подумала це: «Чого так гаряче? Ну і висока тут стеля! Яка вже година, куди далі йти і що взагалі робити? 

Час був 10 ранку, я встала, склала сумку і пішла снідати. Дочка власниці квартири мене намагалась напоїти кавою, але я попросила просто води, потім вона мені не знати для чого півгодини пояснювала де купити квитки на автобус і як мені доїхати до центру, а потім до вокзалу. Але моїх знань італійської було не достатньо щоб пояснити що я збираюсь йти пішки, бо вони і так живуть в самому центрі і по дорозі можна побачити багато чого цікавого.

В мене ще було достатньо часу до того як мені потрібно було їхати в Пістойю, але в мене не було ніякого уявлення що я маю робити в цей час, тому я відправилась на пошуки Хард Рок Кафе. Спочатку я перейшла один з пішохідних мостів і вирішила перетнути Понте Векьйо з іншої сторони. Потім я знов пройшлась по головній площі біля собору Дель Фіоре, а потім пройшла мимо площі, на яку я й мала попасти, але в результаті намотала ще декілька лишніх кругів, поки це зрозуміла. Яка я була щаслива, коли нарешті знайшла те кафе, думала куплю там футболку, але коли побачила що вона коштує 22 євро передумала. Взагалі те кафе більше похоже на музей музики і сувенірний магазин, ніж на кафе. Трохи розчарована, я пішла гуляти, але мені здавалось що я вже все побачила і тому я пішла на вокзал купувати квиток на поїзд, думаю не важко здогадатись як сильно я хотіла як можна швидше опинитися в місці призначення. Тому після вдалої покупки квитка, я пішла снідати в Макдональдс, купила там йогурт з гранолою і кокосовий мілкшейк.

Потім довго чекала на поїзд, коли він нарешті приїхав, виявилось що просто біля нього мав бути поїзд який також їхав в Пістойю, але швидкісний і з квитка було важко зрозуміти який саме був мені потрібен, там треба було орієнтуватись по часі, я питалась в різних людей і в результаті пересіла на швидкісний. Так і не знаю чи я сіла на правильний, я маю на увазі, якби в мене був квиток не на той, мене могли б оштрафувати на 60 євро. 

Але все було добре, я приїхала куди треба, вийшла з вокзалу і зразу побачила дівчину в футболці Arctic Monkeys, вона була з подругою і з мамою, я думаю. Мені здалось вони мають знати куди треба йти, тому вирішила просто піти за ними, спочатку все було добре і цей план здавався хорошим, але потім вони кудись пропали, я навіть не помітила як це сталось і я 20 хвилин йшла по дорозі, де не було ні тіні, ні поворотів-з одного боку лінія будинків, з іншого довжелезний мур, який прийшлось довго обходити, але потім я якось дуже просто вийшла куди мені було треба і швидко знайшла головну площу, де і мав проходити концерт. Я спочатку довго не могла повірити в те що він дійсно буде в центрі міста, але  там головна площа оточена будинками, так що її можна перекрити для концерту з допомогою декількох додаткових загороджень. 

В 2 годині я вже була на місці і якщо мені здавалось що це досить рано, то я зрозуміла що помилялась, коли побачила скільки народу вже сиділо в черзі біля входу. Площу ще не перекрили і можна було підійти до самої сцени, що я і зробила в першу чергу. Потім зрозуміла, що стояти там нема сенсу і пішла по морозиво, а потім сидіти на трибунах і читати книжку на телефоні, поки він ще не зовсім розрядився.  

This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...