Regatta


27.06.2014

ВАВ, я вже більше тижня в Італії, а це тільки перший пост, тому фотографії в ньому є міксом всіх цих днів, просто якось інакше їх викладати не було особливого сенсу, бо весь свій час я провела, по більшому рахунку, роблячи практично нічого. Ну що тут сказати: сонце-море-пляж, це саме той режим який був так мені потрібний після закінчення навчання і здачі сесії, але тепер я достатньо відпочила аби зробити хоча б щось корисне, як наприклад декілька фотографій для блогу.

Одного ранку я як завжди пішла читати в порт, але сьогодні там не було спокійно і безлюдно як завжди, бо в Портоверде проходила Регата Piada Trophy 2014. Я раніше ніколи не приїжджала в Італію в цей час, тому нічого такого до цього не бачила. Було дуже цікаво подивитись як ці кораблі спускають на воду, як ними керують і як вони виходять з порту в море, після чого дивитись вже особливо нема на що, бо вони занадто далеко щоб щось роздивитись, але це точно було дуже нетривіальне видовище для мене.

Крім всього цього, за перший тиждень в мене навіть вийшло трохи загоріти, трохи заскучати і прочитати значну частину книжки, яку я з собою взяла, все цікаве ще попереду. Сivediamo!

This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...