Vatican


22 серпня 2013

  Ватикан. Чи є хтось хто б не знав що це таке? Напевно нема, але на всякий випадок, я нагадаю що це найменша в світі незалежна держава, резиденція Папи Римського, анклав посеред Риму в Італії. Від Риму Ватикан умовно відділяє невисокий забор, раніше про це не задумувалась. Населення Ватикану практично повністю складається з служителів католицької церкви, в Ватикані є власна пошта, радіо і армія-швейцарська гвардія (на фотографіях в прикольних костюмах).
  Я їздила туди в ході екскурсії по Риму. Навіть не впевнена чи я знала що моя екскурсія передбачає відвідування Ватикану, але напевно, якщо ти вже в Римі, то не з'їздити до Ватикану просто не логічно і я не могла бути рада ще більше, бо це була найкраща частина всієї поїздки. Перше що бачиш коли опиняєшся перед "входом" до Ватикану це площа святого Петра і церква святого Петра, яка просто нереальна, я не перебільшую, хоча я й не відношу себе до дуже релігійних людей, але я думаю цього й не потрібно аби оцінити ту велич і майстерність з якою була побудована дана споруда, в більший архітектурний шок можуть повергнути хіба піраміди в Єгипті. Але перед тим як попасти всередину потрібно відстояти кілометрову чергу на 30 градусній жарі, пройти трирівневий контроль, який включає рентген, металошукач і правильний стиль одягу, тобто закриті плечі і коліна, через що мене спочатку не впустили ( хоч в мене і була довга ковта) і я ледь не пропустила найголовнішу точку поїздки, але потім одна дівчина позичила мені хустку і я зав'язавши її як парео нарешті змогла попасти досередини. Коли я зайшла в храм, в мене просто щелепа відвисла, я думала це буде дуже подібне на всі ті попередні місця де ми вже були, але я навіть уявити собі не могла що на мене чекає, там дуже і дуже гарно. По-перше, все просто величезного розміру, по-друге, те як падає світло змушує все виглядати навіть більш епічно і по-третє, навіть не знаю, це просто треба бачити. Єдине про що я жалію, це те що було трохи замало часу на Ватикан, але ясно що за один день все побачити дуже важко встигнути, тому інакше не вийде, я ще купила собі два магніти на виході і ми відправились назад.
  Через пять годин я була вдома, мене висадили біля головної площі, де на сцені Портоверде хтось співав караоке, бо там в цей день було свято Нептуна.

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...