Roma


22 серпня 2013  
  
  Ну от, нарешті я дійшла до найголовнішої події всієї моєї поїздки-екскурсія в Рим! Третій раз в Італії, це просто повинен бути Рим, коли перший раз я відвідала Болонью, а другий Венецію, Рим був дійсно довгоочікуваною поїздкою від якої я багато чекала і не можна сказати що я чогось не отримала, але можна було організувати все набагато краще.  
  Порада номер І-ніколи не їдьте в Рим літом, хоча часом вибирати не приходиться, але якщо можете то ліпше вже поїхати туди зимою, навіть тоді там досить тепло. Поїздка літом гарантовано забезпечує спеку в 30 градусів (в тіні) і наплив туристів, в таких умовах найкраще місце в світі буде не милим (в моєму персональному рейтингу це Венеція).  
  Першим місцем куди нас в швидкому темпі повели була площа Навона з фонтаном чотирьох річок навпроти церкви святого Агнезе, дуже гарне місце де також можна купити картини або подивитись вуличний перформенс, який дивує не так "відсутністю" в актора голови, як його витримкою і терпінням до спеки, все-таки він сидів в рукавицях. Зразу після цього нас повели вузенькими вуличками на площу Ротонди до Пантеона, який являє собою круглу споруду ІІ ст н.е. з диркою в стелі, що само-собою досить вражаюче, вхід безкоштовний. Наступним місцем стала площа з Фонтаном ді Треві (той самий в який треба кинути монетку аби повернутися в Рим ще раз), яка вразила мене найбільше за все, просто, я раніше знала про цей фонтан, але я навіть уявити не могла його справжніх розмірів, він буквально займає всю площу, враження не зіпсували навіть величезна хмара туристів, які так само як і я перебували в шоці від побаченого.  
  Наступним пунктом був Колізей, найвідоміша споруда Риму, менше відома під назвою Амфітеатр Флавіїв, думаю такий ажіотаж спричинений жорстокими видовищами, які там регулярно проходили. Я, чесно кажучи, була трохи розчарована Колізейом, не знаю чому так, але в Римі є дійсно цікавіші місця, безумовно Колізей заслуговує уваги, але в мене він особливих емоцій не викликав. Також не меншої уваги заслуговує дорога, яка веде до колізею, починаючи від площі Венеція, на якій розташований монумент Вітторіо Емануеля ІІ (який римляни недолюблюють за надмірну велич і називають "вставна щелепа"), вона проходить між ринком Трояна і Римським Форумом, по обох боках дороги стоять статуї всіх римських правителі.  Також мене дуже розчарувало моє турагенство, яке вимагало 30 євро за вхід в Колізей ( пізніше я побачила що відстоявши чергу туди можна попасти всього за 5)  і екскурсоводи, які напівсонним голосом розповідали про споруди і історичні події, я розумію що це для них далеко не перший раз, але вони все тільки портили. Тому, порада номер ІІ- їдьте в Рим самі, збережете половину грошей і нервів, там не так важко орієнтуватись, всі місця про які я написала можна спокійно обійти пішки, а історію можна знайти в вікіпедії.   
   Рим виявився набагато більшим ніж я думала, бо якщо спочатку я планувала за виділений на прогулянку час встигнути сходити на відому вулицю Бабуїнів і вернутися, то я встигнула всього-на-всього зробити декілька кругів навколо Колізею, тут взагалі важко було кудись відійти, бо можна було легко загубитись і не знайти потім свою групу серед хмари інших туристів, все-таки це не маленька Венеція, де я запросто гуляла кругом сама.  
  В завершення, моя порада номер ІІІ-в Рим потрібно їхати хоча б дні на 3, там дійсно є на що подивитись і якщо ви такі ж як я, тобто, хочете не тільки побачити, а й добре все роздивитись, то одного дня ну ніяк на це не вистачить.
    

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...