Bicycles are love



31 липня Середа
  Велосипед-невід'ємна частина життя в Італії, та й напевно як і всієї Європи, на велосипеді тут їздять абсолютно всі. Інфраструктура для цього дуже добре розвинена, є цілі дороги для велосипедів, величезна кількість парковок і пунктів прокату, як на останньому фото (прокат на зупинці автобуса) . Ще від першого дня ми намагалися купити велосипед, але не все було так просто, ми так і не змогли нічого знайти, хоч і об'їздили вже всі магазини в місті. Але одного разу нам пощастило знайти просто ідеальний по всіх параметрах велосипед в рекламі супермаркету, яка прийшла нам поштою. На наступний день ми відправились в Пезеро, 11 кілометрів їхали лісами і дуже різко виїхали в цивілізацію. Знайшли магазин, знайшли велосипед, довго розпитували про потрібний, сумнівались чи купляти, бо мені здавалось що в задньому колесі щось стукає, але коли я перекинула всі велосипеди, які там були, по принципу доміно, вибір було зроблено і ми нарешті відправились на касу, по дорозі захопивши замок на велосипед і ручний блендер.
  Так я стала щасливим власником велосипеду (на першій фотографії) і в перший же день коли я вирішила на ньому покататися я сильно роздерла собі ногу педаллю, тому так нормально й не поїздила, fail. Але потім все було дуже класно, хоч часом трохи буває страшно, що тебе зіб'є інший велосипедист або машина, але тут таке рідко буває, я надіюсь. Пізніше я об'їздила велосипедом все Портовердо і дуже часто їздила в Католіку, що пізніше стало моєю обов'язковою програмою на вечір. Так часом хочеться зараз проїхатись на велосипеді, але все що осталось це проводити заздрісним поглядом львівських велосипедистів...

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...