via A.Vespucci



28 липня Неділя

Зранку ми їздили в Річоне до маминої знайомої, яка відпочивала там з сім'єю в місцевому готелі, вони з України і було дуже приємно зустрітися з ними. Пізніше ми зовсім трохи гуляли по місту, бо було дуже гаряче, що зовсім не дивно для Італії літом. Поки фотографувалися біля фонтану побачили магазин Зара, де я не знайшла нічого цікавого, от це дійсно було дивно.

Ввечері, коли ми повернулися, я йшла на море, але вирішила обійти кругом будинки і піти новою дорогою аби все ліпше вивчити. Коли я дійшла до круглого готелю, перед ним була залізна перегородка і я побачила там хлопця на мопеді, який ніяк не міг виїхати, бо вона йому мішала-весь час закривалась. Я вирішила йому допомогти, бо очевидно, що всі решту вже давно в цей час були на пляжі. Він був дуже вдячний, що й висловив італійською, а я ледве згадала що треба відповісти Prego (будь-ласка), так що йому дуже пощастило, що я вирішила чомусь піти тоді тим шляхом) От така захоплююча історія)

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...