Fotosushka


18.10.13

  Наступна подія, яку я давно чекала в Львові, це була фотосушка! Суть полягає в обміні фотографіями, який відбувається в формі арт-виставки. Я, як завжди, пропустила найпершу, яка проходила в парку біля Універу, але до цієї я була готова. Після того як я роздрукувала декілька своїх "шедеврів", ми з сестрою відправились в центр до вернісажу, де все і мало відбуватись. Такого я ніколи раніше не бачила, як і більшість з присутніх-це відчувалось по загальному мандражі, всі з захопленням вибирали собі фотографії і переживали чи візьме хтось їхні. Все  було просто супер, поєднання містики вечірнього Львова і мистецтва фотографіїце дуже гармонійний мікс. На жаль, той вечір мені зіпсувала погода, бо було дико холодно і я захворіла через що не змогла пізніше піти на LFW, а я вже давно то планувала. Це змусило мене трохи притормозити і розслабитись, відкласти плани і почати дивитись новий серіал)

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...