Rimini-Richone


П'ятниця 24 Серпня 2012 року

Мій передостанній день в Італії, фотографій останнього дня в мене нема, бо вже в обід треба було повертатися додому і я ледве встигла останній раз сходити на пляж, а сумку зібрала взагалі за пів години-це був найшвидкісніший збір речей в моєму житті, бо коли я їхала сюди, то речі спаковувала точно не менше дня.
 З самого ранку ми поїхали в Ріміні-таке місто в Італії, дуже відомий курорт серед туристів. Після прогулянки біля Гранд готелю, мабуть найдорожчого готелю на всьому узбережжі, ми пішли на вулицю з не менш  дорогими магазинами. Після прогулянки по місту ми пішли на піцу в кафе біля порту.
 Ввечері мого майже останнього дня ми їздили в порт, вже в іншому місті, де був невеликий нічний ярмарок, один з таких, які дуже часто бувають в Італії ввечері, аби купити сувенірів і просто погуляти.

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...