Stormy


  Третій день в Італії (22.07.12). На першій фотографії будинок в якому ми жили (В Італії, в невеликих містах переважно всі живуть в квартирах в будинках, які мають 1-5 поверхів, або в віллах за містом), він знаходиться в місті яке називається San Giovanni in Marignano.
  Була неділя і на морі почався невеликий шторм, тому там майже не було людей, хоча зазвичай дуже багато народу. Мені треба було чимось зайнятись і я вирішила піти в порт, бо коли я першого разу була в Італії не встигла туди схоити, так як ми жили в іншому місті-Павулло, в двох годинах їзди від Католіки і приїжджали на пляж тільки на пару годин. Йти було трохи далеко і я встигла змерзнути і намочити джинси по коліна намагаючись зробити фотографію, проте місію було виконано і я таки попала в порт, де було багато яхт і просто відкривався гарний вид на пляж.

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...