Cattolica


21.07.2012
Тут фотографії мого другого дня в Італії, першого дня я протупила і не взяла з собою фотоапарат. В Католіці падав невеликий дощ, певно перший і останній раз за весь час який я там була, але вражень все-одно було море, фотографії навіть половину з них не зможуть передати. Спочатку ми поїхали в магазин біля дому, в якому мені особливо подобається фірма Stefanel, а пізніше на мамину роботу в ресторан,який називається "Attori e comparse", де спеціально для мене зробили піцу з кукурудзою( італійці з нею піцу не їдять, а власник ресторану називає її "Піца ді руссо", я думаю через те що туристи з Росії часто таку замовляють))) і десерт, який називається панакота. Після довгого переїзду і насиченого дня я в буквальному розумінні падала з ніг, але це був тільки початок.

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...