3,2,1...

Ну от і настав час першої публікації. В голові крутиться стільки ідей, що не дивно, так як це мало б бути написано більше місяця назад, коли я приїхала з Італії з купою вражень і емоцій, а так як я вже більше року фанат різних блогів, то створення свого власного було просто питанням часу.

Я сподіваюсь що блог стане для мене тим місцем де можна буде впорядкувати всі події і думки, а то виявилось що комп'ютер не дуже підходить для таких цілей, після того як він в мене літом зламався вся інформація яка там зберігалась пропала назавжди і її не можна було відновити, а там було дуже багато фотографій, які були дуже важливі для мене, в тому числі перша поїздка в Італію. Дякуючи контакту деякі фотографії збереглись, але це навіть не половина від всієї суми. Хоча з іншого боку, це навіть добре - є стимул робити нові знімки.

Отже, цей блог буде місцем де я буду звалювати все до купи: картинки, малюнки, фотографії, думки і інше. Якось так.

This entry was posted on and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “3,2,1...”

  1. Welcome! :)

    Возможно,вам будет интересно посмотреть наш блог
    http://venus-magazine.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...