Lviv Indie Evening


16/05/15

Субота, обідній час, на вулиці тепла сонячна погода. Приміщення L'UFTу, клуб UNDERGROUND. Сьогодні тут виступають перспективні молоді гурти, подія під назвою Lviv Indie Evening обєднала всіх, хто шукає щось нове і цінує старе в світі рок музики. Хедлайнером сьогоднішнього вечора є група SINOPTIK з Києва. В мене була просто неймовірна можливість взяти в них перед концертом інтерв’ю.

Першими на сцену вийшли Machu Picchu, гурт зі Львова, який не зважаючи на те, що це був їхній перший концерт, вразили абсолютно всіх присутніх. Вони дуже професійно звучать, в них є свій стиль і вони дуже мені сподобались! Коли наступний концерт? Я прийду.

Наступними виступали SINOPTIK. Почали вони з 16/58, далі була моя улюблена Alex Is Her Name, не обійшлось без декількох пісень зi старого альбому і крутих каверів на Gold On The Ceiling і Serpentine. В кінці мені здалось що все закінчилось занадто швидко, навіть враховуючи пісню на біс. Я правда думаю, що вони набагато крутіші вживу, просто подивіться відео і скажіть чи я помиляюсь.

Останніми були PоupeeF, навіть не питайте мене як правильно вимовити їхню назву, бо це щось, чого я просто не можу зробити. Їхня музика мені дуже сподобалась, коли я слухала аудіо в групі, але коли вони вийшли і почали грати в мене виникли сумніви чи це взагалі одна і та сама група. Я не знаю в чому проблема, але це не було добре. Можливо гурти й не можна судити по записах, але це вже не просто мінімальна різниця, а щось зовсім інше. Не зважаючи на це, нічого не зупинило відвідувачів події від того аби класно відірватись.   




This entry was posted on and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...