BLACK & WHITE



13.05.15

Сьогодні в мене був перший екзамен. Досить простий, все пройшло швидко і майже безболісно. Пізніше ми заспокоювали нерви з групою в "Старсі", а тоді ще сиділи на роботі в Олени, поки я чекала на Зоряну, з якою в нас були свої плани на вечір. Сьогодні ми йдем в Андерграйнд на Субмарину, цим можна почснити мій сьогоднішній стиль, а, ну ще можливо тим що мені подобається виглядати "по розумному" як батан коли треба здавати щось в універі, або коли я просто точно знаю що мені треба буде відповідати.

Я вже бачила цей фільм раніше, але була можливість подивитись його в українському перекладі і на великому екрані, бо хоч я майже ніколи не дивлюсь фільми повторно, бо я вважаю що є занадто багато хороших речей які я ще не бачила, але якщо я в компанії і фільм дійсно хороший, то можна зробити вийняток. Мене дуже надихає класичний британський стиль і я завжди намагаюсь включати якісь його елементи в свій вигляд. Шкільна форма, яку головні герої Субмарини носять в фільмі надихнули мене взяти свою білу сорочку і лаковані оксфорди, звичайно це треба було б доповнити пальтом, щоб повністю відповідати концепції, але для цього було явно занадто гаряче, тому чорний подовжений піджак вписався просто ідеально, ну і я просто не могла не взяти свою нову шляпу. Доповнила образ сумка з лакованими вставками і кишенями, які нагадують мені oxford bag, яку я відкопала з закутків своєї шафи, бо вона там лежала точно не менше 2 років і от нарешті прийшов її час.

Фільм мені дуже сподобався і я точно збираюсь подивитись ще раз, але десь так в листопаді. Я в захваті від саундреків, від історії, від зйомки і взагалі від всього що стосується цього фільму. Хоча я не можу сказати що він мій улюблений, але він точно є в списку!

This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...