Concert Life: Sinoptik, O.Torvald & The Neighbourhood

Якщо заголовок вас не інтригує, то я не знаю навіть що ще написати, бо я перебуваю в захваті навіть коли просто розповідаю про це! Отже, дуже скоро на нас чекають декілька концертів, тому далі мова саме про це. Хоча в мене зараз дуже багато чого відбувається: навчання, переїзд, ще якісь взагалі незрозумілі речі, але такі події не можна пропускати, бо це як раз те що особисто мені допомагає трохи відволіктись і справитись зі всім, саме тому зараз замість того щоб робити курсову я буду писати цей пост.  І так…


В цю суботу, 28 листопада в клубі «Underground» на 21:00 має відбутися концерт неймовірної групи «Sinoptik»! Ви вже про них чули і знаєте, як мінімум по цьому інтерв’ю, яке я в них брала півроку назад, ну або по їхньому виступі на фестивалі «Respublica», чи на «Lviv Acoustic Fest», це було незабутньо, до речі. Тому, в суботу всі приходим на концерт, я там буду і, повірте мені, ви не хочете це пропустити. Довго не думайте, а то потім буде пізно, я знаю про що кажу, я вже так не сходила на концерт «Pianoбой», а тепер взагалі невідомо коли він ще раз приїде і все що мені оставалось це листати інстаграм з мільйоном фотографій з його концерту і сумувати/злитись що я не пішла.


Після травми від пропущеного виступу «Pianoбой» я на наступний же день купила собі квиток на концерт «O.Torvald» , який має бути 18 грудня і мені стало трохи легше. А ввечері того ж самого дня я дізналась що в Україну в рамках туру "Underwatour" приїжджають «The Neighbourhood»! Тут треба трохи передісторії.


Вперше я дізналася про цю групу через кліп на пісню «Sweater Weather», майже два роки назад, потім я часто слухала їхній альбом «I Love You» і просто окремі пісні, мені подобалось, але в принципі було все одно. Недавно вийшов їхній другий альбом, який мені з першого разу не дуже сподобався, але з другого я вже не могла без нього жити, а ще я дізналася про мікстейп! Після релізу «Wiped Out!» я два тижні нічого іншого взагалі не хотіла слухати, мені так подобається, що я навчилася грати на гітарі «Prey» і робила це кожного ранку останній тиждень! Є щось в цьому поєднанні електро-інді з хіп-хопом таке що мене ніяк не відпускає, це не нормально слухати мікстейп по три рази на день. Тому, як тільки я дізналась про те що буде концерт, я знала що мушу поїхати. Як раз день до цього собі уявляла як це-бути на їхньому концерті і тут, бац! Якщо вірити в матеріалізацію думок, то було таке враження, що це як раз щось з тієї сфери. В п’ятницю зранку, як тільки відкрився продаж квитків я купила собі один, до всього це як раз був день коли мені прийшла стипендія, такі співпадіння просто так не стаються. 

Так що, якщо ви теж думаєте їхати 28 лютого в Київ, напишіть мені, бо на даний момент я планую їхати сама, не можу сказати що мене це дуже тривожить, але в компанії все-одно веселіше. Все, мені точно пора йти, тому не сидимо вдома, а ходимо відпочивати, гуляти, купляєм квитки на концерти і все буде круто!

This entry was posted on and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...