Meeting Time


05.10.15 14:00

В понеділок я була на зустрічі в Першій Львівській Медіатеці в рамках кампанії "Роби Вибори" з Женею Галичем, солістом О.Torvald. День до того вони разом з Сашою Солохою виступали на «Lviv Acoustic Fest» і було дуже круто, тому не важко було здогадатись що зустріч теж повинна бути класна.

Почалось все з того що нам показували якесь відео про важливість виборів, на яке ніхто особливо не звертав уваги, а потім явився він-його величність Галич Женя власною персоною. І такий зразу: «А хтось може мені сказати про що ми взагалі тут маєм говорити, а то я не пригадую», після чого всі засміялись, бо очевидно, що після того як він вчора рекламував зі сцени даний захід, він точно в курсі справ, ох ці його жарти. Але одна з організаторів трохи підіграла і відповіла що ми маєм говорити про вибори, політику і всяке таке, дуже важливі теми, знаєте. Після чого Женя заявив що говорити з ним про політику це те ж саме що говорити з ним про релігію, а ще: «Зразу вам скажу, всі політики-гавно, нормальні люди туди не йдуть, їх там просто задавлять". Ну і далі все в такому стилі. Після того як жарти закінчились ми дійсно намагались говорити про політику і вибори, які чекають нас вже зовсім скоро, найцікавіше з того що я запам’ятала, це те що важливо вибирати розумно, покладаючись на те які реальні вчинки і дії зробив той чи інший кандидат, або на основі репутації певної людини, перевірити всі можливі джерела і проаналізувати для себе який буде найкращий варіант, не вестись на агітацію і взагалі вибирати як підказує серце, а не хтось збоку, хоч це і складно. Мені ще дуже подобається його позиція на рахунок виступів на концертах в підтримку якоїсь партії, в загальному він вважає що це ні до чого доброго не може призвести, бо сьогодні ти під одним кольором і за одну партію, а завтра вже за інше, тому на всі подібні пропозицію вони говорять приблизно таке: «Наш виступ коштує 200 тисяч євро», а коли їм кажуть що «Ой, ну це ж так багато», вони відповідають «Багато, а шо зробиш». Після чого такі пропозиції відпадають =)

Потім йому задавали різні питання, віддалено пов’язані з політикою, переважно про життя і про музику. Одним з запитань було «Чи виникають проблеми з організаторами і чи завжди вони виконують райдерський лист групи», на що послідувала відповідь що постійно є якісь проблеми і дуже часто не виконують навіть найпростіші речі зі списку в листі з вимогами, такі як купити батарейки для мікрофону чи забезпечити групу рушниками потрібного кольору, а ми потім дивуємось чому до нас не хочуть приїжджати закордонні групи, вони б таке не стали терпіти, нашим приходиться просто. Також, Женя сказав, що найкраща організація зі всіх була на фестивалі «Бандерштат» і на «Lviv Acoustic Fest», де їхньому менеджеру навіть не прийшлось напрягатись, організація правда була супер. Також запитували про враження від виступів в Америці і які в загальному є особливості в американців, я до цього взагалі не знала що в них були виступи в США, це було дуже цікаво. Женя сказав що концерти проходили класно, а американці в загальному мають таку особливість-робити все з розмахом: великі будинки, упаковки, це проявляється в абсолютно всьому і навіть таких речах як технічне спорядження на концерті.

Мені дуже сподобалось запитання чи вірить він в матеріальність думок, він сказав що абсолютно так і розповів дуже цікаву історію на цей рахунок, що на початку музичної кар’єри дуже довго мріяв про мотоцикл «Harley-Davidson», бо це, в принципі, один з атрибутів по-справжньому крутих рокерів, ну і просто чудо мототехніки. І от одного разу з ним зв’язались представники вище згаданої фірми з пропозицією стати амбасадором Брюссельського відділення. В обмін на байк потрібно було появлятись на ньому на різних заходах, викладати фотографії в соціальних мережах і тому подібне, що б всі, хто мають «Harley-Davidson» і так стали робити, але Женя такий: «Ну, я їм сказав, що, звичайно, мені треба спочатку подумати, бо це таке відповідальне рішення».

Потім розказував багато про свою дочку, шо їй дуже подобається мультфільм «Бременські музиканти» (а я як раз зовсім недавно казала своїй сестрі що це мій улюблений радянський мультфільм) і ще дуже багато дуже милих історій.
Найбільше мені запам’яталось, як він відповів на запитання про те, що він знає зараз, чого не знав в 20 років. Він сказав, що раніше він часто приміряв на людей образи, які йому було зручно, а зараз сприймає всіх такими якими вони в дійсності є, а я як раз зовсім недавно про це думала-як часто ми наділяємо людей рисами, які для них не є характерними, а потім розчаровуємося що вони не виправдовують наших очікувань, але ніхто крім нас в цьому не винен. І що в 20 років він нічого не знав про любов, по-справжньому. Але не сподобалось що він сказав, що він би хотів аби «Чіпси, Чікси, Лавандос» зникли і ніколи не існували. Класна ж була передача! Я майже кожен день в 10 класі після школи її дивилась, ну, принаймні весною, наскільки я пригадую. Багато хто почав заперечувати, а він такий: «Ну, не знаю, може вам таке подобається, а мені не дуже».

Взагалі, все було дуже цікаво і весело, навіть не думала що буде так прикольно, я стільки сміялась, а ще-я задала останнє питання! Все стидалась, але в кінці, коли вже просто дійсно важко було придумати ще щось цікаве і оригінальне, я все-таки вирішила що далі відкладати нема куди. Питання було таке: «Як українські музиканти своєю творчістю можуть вплинути на політичну ситуацію в країні і чи повинні вони це робити?». Женя відповів, що приблизно так як це він і робить, тобто робити зустрічі з фанатами, відверто відповідати на всі запитання і мати свою чітку позицію на рахунок таких речей, але ні в якому разі не агітувати ні за яку партію чи якихось конкретних людей.

Зустріч тривала трохи більше години, в кінці ми всі зробили загальне селфі і вони пішли на ефір на радіо «Вголос». Тепер залишається тільки чекати на концерт 18 грудня, який відбудеться в Event Hall «Кіно» і який має бути подвійним: спочатку буде лайт-версія для дівчат, а потім концерт для хлопців, але, думаю більшість піде на обидва (як я))).

P.S. А ви вже бачили новий кліп O.Torvald на пісню «Кричи»?  Я памятаю коли побачила оголошення про зйомки, дуже хотіла поїхати, якби була в Києві точно б пішла!

This entry was posted on and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...