Wiz-Art Festival Day 2


22/05/15

Привіт всім! Сьогодні п'ятниця і в мене останній екзамен, тобто він дуже умовно останній, бо далі буде ще два державних і два вступних, так що кінець тут важко точно визначити, але сесія має сьогодні закінчитись, це в випадку якщо обійдеться без талонів, а то я останнім часом так багато вчилась, що впевненим бути не можна. Але це я жартую, все було добре і після завершення сесії ми з групою ходили святкувати, точніше з меншою половиною групи. Спочатку довго шукали якесь містичне місце, назву якого ніхто не знав, але в кінці опинились в Домі Легенд, де ми піднялись на дах і я зробила декілька фотографій краєвиду. 

Через це все на фестиваль я попала аж під вечір, а якщо точніше, то тільки на останній показ "Фокус на Україну". Але я дуже сильно хотіла піти на майстер-класи про організацію знімального процесу і про те, як написати сценарій за 30 днів, а також на Італійську панораму, моє горе від того, що прийшлось пропустити ці події через екзамен не описати.

На цей раз показ відбувався в Львівському палаці мистецтв, де на глядачів чекав український блок конкурсної програми другого дня. Зі всього мені найбільше запамятався найперший фільм "Як Шевченко роботи шукав" - екранізація оповідання Осипа Маковея, можливо це якось повязано з тим, що я недавно подивилась «Тіні незабутих предків», де роль демона грав Владислав Никитюк, який виконував тут головну роль, все може бути. Остання короткометражка "Давай не сьогодні" також справила на мене враження цікавою ідеєю, якісною зйомкою і трохи чорним гумором, але добре що там був щасливий кінець.   

This entry was posted on and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...