UrbanExploretion 2014


15-17/08/2014

Якось я листала блоги і випадково наткнулась на інтервю з Анаїд Агаджановою, організатором фестивалю UrbanExploretionLviv і просто дуже талановитою дівчиною. Так я дізналась про сам фестиваль, а коли я знайшла інформацію про те що він буде проходити на Фабриці Повидла, куди в мене не вийшло піти на ЛФВ, бо я захворіла як раз на час його проведення, то в мене не залишилось сумнівів що я просто мушу туди піти!

В рамках фестивалю проходило дуже багато майстер класів, серед яких: різьба по дереву, гравіювання скла, розпис мехенді, майстер клас з театральної майстерності,  йоги, малювання, крім цього там можна було подивитись на експозицію картин і інших дуже цікавих речей, фотографій з екстремальних місць зі всього світу, відвідати виставу, послухати круту музику, попасти в підземелля, піднятися на дах, подивитися як роблять велосипеди, купити блокнот ручної роботи і це ще навіть не повний список всбого що там відбувалось. Я вибрала для себе чотириденний майстер-клас з INTERNAL-DIP ARTS, хоча в мене було сильне бажання піти на всі майстер класи, але цей давав можливість намалювати собі оригінальну картину і навіть потім взяти участь в виставці від фестивалю!

Цей захід був просто нереальний, в його творців вийшло поєднати стільки видів мистецтва, що залишитись байдужим було просто неможливо, а мене особисто ще притягувала любов до закинутих будинків, хоча з всіма фотографіями, графіті і освітленням все виглядало як один суцільний витвір мистецтва. Фабрика Повидла це дуже магічне місце, я рекомендую всім знайти якусь подію, яка буде там проходити і обов’язково туди попасти.

Основною візуальною експозицією і причиною через які я хотіла піти на фестиваль були фотографії закинутих і важкодоступних місць від UrbanExploration, яка була виставлена в підвалі, який, напевно, раніше використовувався для зберігання овочів, це дало можливість відчути атмосферу знімків на повну. Дуже сильне враження в мене також викликала кімната з натягненими нитками, які в ультрафіолеті світились як лазери, дуже оригінально, цікаво і незвично! Крім цього ми ще піднялись на найвищу вежу фабрики, що було навіть трохи екстремально, зробили купу фотографій, я купила собі той самий блокнот ручної роботи і отримала купу позитивних вражень і спогадів, якщо фестиваль буде проходити наступного року, можете не сумніватись, я там буду! 

This entry was posted on and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...