Sunset



22/08/14

В Львові є декілька дуже особливих для мене місць, сьогодні я хочу написати про одне з них. Правда важко повірити що на такій невеликій відстані від центру є місце де можна відчути себе так ніби ти в абсолютно іншому світі. Ми з Зоряною обов’язково приїжджаємо сюди на пікнік хоча б раз за літо, цього року навіть зробили це на велосипедах, що зробило поїздку ще кращою. Не аби яким бонусом є вид з цього пагорба на місто і Високий замок, також важко уявити собі кращу точку для перегляду заходу сонця!

Фотографії які ми спонтанно зробили по дорозі додому вийшли просто магічними, як і все що я фотографую на свій доісторичний Геліос, але ще вони мені чимось нагадують фото які робить Тео Госселін, його роботи мене настільки заворожуючі, що це потрібно побачити, ну дуже сильно мені подобається!

This entry was posted on and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Sunset”

  1. Анонім1.11.14

    Very gorgeous natural light, and especially beautiful models.

    You use Canon 600D and 50mm f/1.8 II ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Hi! Thanks for you're comment!) And yes, it's canon 600 D, but the lens is 40mm f/2.8

      Видалити



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...