The Uffizi Gallery Museum of Florence


16/07/2014

Я вирішила провести найгарячіший час дня в галереї Uffizi. Після собору Del Fiore я вийшла трохи роздратована-через втрачений час і сумніви чи правильно я зробила що не зайшла в середину. Але галерея Uffizi - це було єдине місце куди я точно планувала піти, це щось на зразок італійського Лувру і він зараз є одним з найбільших музеїв європейського образотворчого мистецтва. Спочатку я пішла до Ponte Vecchio, який був зовсім близько від галереї. На цей момент я вже ледве ходила, бо мої нові кеди мене просто вбивали, сонце палило, як і має бути в самий розгар літа, а мене чекала ще одна година в черзі за квитком. Звичайно, можна було заплатити додаткову суму і піти з групою, але не було нічого що мене на той момент бісило б більше, ніж тупі екскурсії і туристи, тому я цілеспрямовано стояла і не піддавалась на провокації англомовних гідів. Квиток коштував десь 11 євро і це не мало, але шлях до культурного збагачення-він такий, не дешевий.

Я відправилась блукати по галереї, розглядаючи картини і скульптури італійських майстрів. Найвідомішим витвором мистецтва, про який чули, напевно, майже всі є «Народження Венери» Сандро Боттічеллі, дуже гарна картина, як і всі інші, безумовно. Кожен зал, кожна деталь і вся галерея просто просякнута мистецтвом. Там можна гуляти цілий день, перед входом я явно не оцінила розміри даного місця - бо це 3 поверхи лабіринтів і коли думаєш що це вже кінець, починається новий зал і так декілька разів. Коли я вийшла, то пройшло, по меншій мірі, години 3, але це через те, що я спішила побачити ще трохи міста.

Мені безеперечно дуже сподобалось в галереї і я всім рекомендую при можливості її відвідати, такої кількості витворів местецтва і, без перебільшеня, шедеврів, мало де можна побачити. Хто знає чи доведеться мені колись побувати в Луврі чи ще в якомусь подібному місці, тому до того часу я буду перебувати під незабутнім враженням від побаченого там, особливо запамяталась кімната з золотою стелею, де були чотири величезні картини з неймовіриними сюжетами на них і білі скульптури вздож стін. А картина яка справила найбільше враження, після "Народження Венери", очевидно, це "Мадонна Доні" Мікеланджело Буонарроті. 

This entry was posted on and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...