Rimini


23 серпня 2013

  Наступний день, зразу після Риму я провела в місті під назвою Ріміні, яке розташоване на березі Адріатичного моря, а тому користується великою популярністю серед туристів. Це місто є не менш древнім ніж Рим, хоч і не зрівняється з ним в кількості пам'ятників архітектури, але теж дуже гарне і цікаве. Я вже писала про Ріміні раніше, в одному пості тут.
  Це був ще один супер-гарячий день в Італії, в мами були справи в місті і тому, ми отримали чудову можливість погуляти по Ріміні, замість того аби цілий день пролежати на пляжі. Після того як ми вирішили питання з парковкою, я і Наталка відправились на головну площу, де розтошовоно велику кількість магазинів, які ми хотіли подивитись Pandora, H&M, Stefanel etc., стандартний набор для туристів, я знайшла класний магазин з блокнотам Молескін, але вже було трохи запізно, я купила собі блокнот раніше. Ми погуляли по місту, пообідали і в нас ще осталось досить багато часу, тому ми поїхали в Бефани за продуктами і іншими речами, бо цй гіпермаркет досить близько від цього міста і далеко від нас.
  Ріміні-це дійсно дуже класне місце для туристів, тут дуже багато людей з Росії, тут багато магазинів і готелів. Надіюсь в мене буде можливість з'їздити туди знов.

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...