Seaside

26 липня 2013

 Ну от він, наш перший день в Італії. Для мене це вже третій раз тут, але емоцій навіть більше ніж в перший, тому що цього разу ми будемо жити біля моря, а не в горах. Ми приїхали тільки під обід, дуже змучені з дороги, тому на прогулянку вибрались тільки під вечір, хоча до того ще встигнули поїздити по місту в пошуках велосипеду (тут всі люди мають якщо не машину, то мопед чи велосипед так точно). Побували в унікальних магазинах з антикваріатом-чого там тільки нема, в одному навіть продавалась машина!
 Тут по справжньому добре, в маленькому містечку Портовердо, де ми жили є прекрасний порт, тут часто бувають концерти, вздовж тротуарів грає музика і люди по-справжньому насолоджуються життям, час тут завис в сонячних променях на березі Адріатичного моря. Під час першого разу в Італії ми з мамою приїжджали сюди на два дні, бо жили за 300 кілометрів звідси, а коли я приїжджала вдруге, то мама жила в Сан-Джованні і ми часто бували в Портовердо на пляжі, але я ніколи подумати не могла, що ми коли-небудь будемо тут жити. Ну я то тут була всього 2 місяці, але дуже надіюсь приїхати наступного літа знов, аби ще походити по цих вузеньких вуличках між пальмами і покататися на велосипеді, за яким я вже встигнула скучити, але про це пізніше.

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...