The last day


31 серпня 2013

  Сьогодні останній день літа і мій останній день тут, в цьому міні раю на Землі. Вже майже всі справи перед відправленням завершені, сумки складені, сувеніри закуплені, тому оставалось тільки сходити і в останній раз з'їсти морозива, ну, і зробити фотографії в порту. Декілька останніх днів я провела за стандартною програмою сонце-море-пляж, хоча море вже тут з кожним днем все холодніше як і погода загалом. Вчора я останній день була на морі, останній раз каталась на велосипеді, який я залишаю тут, хоч і до останнього моменту надіялась що його можна буде забрати (буду за ним скучати), з'їла свою останню піцу і зробила останній запис в блокнот. Хоч за цей час я встигла зробити дуже багато речей, але все-одно залишились деякі не завершені справи, які я надіюсь вийде довести до кінця наступного літа, якщо практика мені не спортить всю малину, то я приїду сюди знов після літньої сесії і буду тут поки не закінчиться віза. А поки, мені осталось витримати довгу дорогу назад до Львова, де я надіюсь все не буде вкрите льодом, як в моїх останніх страшних снах про повернення на Україну, а також пережити якось навчання і можна буде знов повернутися в райське блаженство на берегу Італії під назвою Портоверде.

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...